Ввійти
Хто на сайті
Інформація
Архів новин
Гаряча десятка |
П'ятниця, 28 січня 2011, 08:34 |
Packagingoftheworld.com опублікував список з десяти самих кращих зразків упаковки за 2010 рік.
10-е місце. Кетчуп Dip & Squeeze від Heinz
Dip & Squeeze — це справжній прорив у виробництві упаковки від фірми Heinz. Багатофункціональний пакет дозволяє варіювати спосіб отримання кетчупу. Можна або повністю зняти верхню кришку та брати кетчуп ложкою, можна відірвати кінчик та видавлювати томатний продукт на улюблені страви традиційним способом. В новий пакет вміщується в три рази більше кетчупу Heinz в порівнянні з традиційною упаковкою.
9-е місце. Енергетичний напій Ping
Неймовірно, але студентська робота Анни Далін з дизайну упаковки для енергетичгого напою змогла дістатися до 9-го місця в рейтингу Packagingoftheworld. Студентка зуміла поєднати легкість та практичність в пляшках-колбах, які схожі на спідометр. Незвичність дизайну також додає нахилена відносно вертикальної осі горловина.
8-е місце. Продукти від Гордона Рамсея
Розробники упаковки для мармеладу та інших ласощів від Гордона Рамсея поставили перед собою задачу створити елегантну лінію, яка відповідала б статусу знаменитого британського шеф-повара, чий заклад має 10 зірок від Michelin. З однієї сторони простий, але в той же час зрозумілий дизайн підкреслює переваги типографського друку на картонній коробці. На бокових панелях коробки розміщені портрети Рамсея, інформація про товар або велика фотографія, наприклад полуниці у випадку з полуничним мармеладом. Дизайн коробок гармоніює зі зручними скляними банками.
7-е місце. Colier
«Colier» — це лімітована колекційна серия ігристого вина. В колекцію входить 23 розкішні пляшки, кожна з яких вкладається в подарункову коробку. Крім того, автори Colier створили 5 преміум-пляшок, які вкладаються в запаморочливий чорний кокон з ребристою поверхнею. Vintage Brut — це якраз те вино, яке запаковується в кокон. Вага пляшки та центр ваги кокона сконцентровані в нижній частині, тому вони не перекидаються, за аналогією з лялькою-неваляшкою. Крім того, така форма дозволяє краще утримувати холод. Цільова аудиторія цієї серії — ділові жінки.
6-е місце. Re-Pack
Проект Re-Pack присвячений створенню упаковки з перероблених матеріалів, в першу чергу з картону. При цьому Re-Pack застосовує принцип: «Чим більше ми переробим матеріалів, тим більше зможемо створити нової упаковки». Відповідно, чим вищий рівень переробки, тим меньше потрібно тратити сил на утилізацію. А це саме краще рішення для екології та всієї Землі. В легку коробку, помічену спеціальною червоною етикеткою, поміститься будь-який товар — від харчових продуктів до побутової техніки.
5-е місце. «Сумка-коробка» з вином Vernissage
Дизайнер Софія Блумберг зі Стокгольму створила Bag-in-Bag — справжню «сумку в сумці». Колекція вина Vernissage стала справжньою сенсациєю не тільки у Швеції, але й у Європі. З першого погляду — це звичайна дамська сумочка. Але при придивишись ближче видно що вона стає ефектною тарою для її вмісту, створеного Такісом Солдатосом. Результатом його роботи стала суміш французьких вин Шардоне та Віоньє, які виробляються в сучасному виноробному регіоні Північної Європи, в Nordic Sea Winery.
4-е місце. Овсянка Oatrageous
Мета даного проекту полягала у створені нового образу упаковки для овсянки. Цільова аудиторія — жінки у віці 25-35 років. «Смачна та здорова» овсянка — це головний лейтмотив, на основі якого стврювався привабливий образ упаковки. А оскільки в її склад входять ще й фрукти, дизайн став легким, світлим та атмосферним. Невеликий вигин контейнера зробив його більш ергономічним, зручним для руки. В залежності від аромату, варіюється. Яркі кольори, що використані в оформлені упаковки, відрізняютьсятся в залежності від смаку продукту. Вони ефектно контрастують з основним світлим тоном контейнера.
3-е місце. Енергетичний напій RPM
RPM розшифровується як «Revolutions per minute» — революційні зміни за хвилину. Саме тому за основу дизайну були взяті гоночні боліди, блискучі, швидкі та потужні. Ідея швидкості підтримується практно кожним елементом, використаним в оформлені банок та зовнішнього боксу, куди поміщають відразу 6 металічних виробів. Автомобільна тема реалізована наступним чином — більша частина банки розфарбована в синій колір, а от верхня — це своєрідний блискучий металевий поршень. Не дивлячись на незвичний дизайн, банки можуть вироблятися на стандартному обладнанні.
2-е місце. Віскі Highland Park 50-річної витримки
В кінці 2010 року в Лондоні вийшла обмежена партія 50-річногоо шотландського віскі Highland Park. Творцями його упаковки вдалося поєднати дерево, скло та метал, для того щоб дати людям впевненість у найкращій якості того, що вони купують. Скляну пляшку покриває срібний декор, виконаний вручну шотландським дизайнером ювелірних виробів Мевом Гіллісом. Натхнення він черпав з Оркнейських островів — їх пейзажу, моря, птахів, природи вцілому. Накінець, зовнішня упаковка — це стильна коробка з шотландського дуба. Через спеціальний ілюмінатор господар пляшки завжди зможе спостерігати свою власність, сховану від згубної дії світла. До кінця жовтня 2010 року було випущено всього 275 таких пляшок.
1-е місце. Фруктові соки Jooze
Соки Jooze зайняли перше місце в рейтингу Packagingoftheworld.com. Ця компанія виробляє свою продукцію, в основному орієнтуючись на дітей дошкільного віку та молодших школярів. Згідно до заяв представників компанії, до здорового харчування потрібно привчатися з самого раннього віку. Логотип своей формою завдячує кусочкам фруктів. і не тільки логотип. Навіть форма самої упаковки — це кусочки фруктів. Для створення веселої атмосфери використовувався рукописный шрифт, яким написані різноманітні заклики до дітей. В оформлені присутні в основному яркі кольори. «Фруктові коробки» стали однією з самих незвичних форм, за допомогою яких фірми-виробники доносили до покупців свій товарний знак. За ризикованість та сміливість в маркетинговій стратегії Jooze отримують заслужене перше місце.
|